Mää herään epäinhimillisiin aikoihin, koska tahdon olla yksin ja tehdä sellasia asioita, joita tahdon. Okei, myös osaltaan siksi, ettei mun selkä kestä nukkumista siinä saatanan sohvalla. Enkä siis varsinaisesti herää herää, vaan silleen, ettei nukuta enää. Jos kukaan näkee siinä mitään eroa. Mutta joku helvetin pikkupirpana tulee ja pilaa sen aina. Miksi sen pitää olla niin ärsyttävä? Miksei se voi antaa mun vaan olla? Jättää yksin ja antaa vähän hengittää.

No, ei mun elämä ihan niin paskaa ole. Okei, on se. Mutta kyllä täällä mukaviakin asioita tapahtuu. Eilen kun oltiin hautausmailla, semmonen sulonen sotilaspoika tuli kysyyn onko mulla purkkaa. Oon varma, että se oli ihan sen mun uuden hienon hameen ansiota. :'D Hihi. Ostin siis henkkamaukalta hameen toissa päivänä. Ja se on ihana.

Noin viikon päästä meen Sunrise Avenuen keikalle Linziin. Vähäx jännää.

Oli mulla jotain muutakin asiaa. Niin, enää viikko ja kolme päivää, niin pistän Ullalle sähköpostia. En välttämättä saisi, mutta kyllä mää tahdon. Olen itserakas paska, joka ei ajattele isäntäperheensä tunteita.