Okei, mun päivä ei ole ollut paras mahdollinen. Ja se tuntuu menevän koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Helvetti.

On nyt ollut vähän draamaa tänään, kun Lantekka, vitosen saksan opettaja, sanoi, että mun pitää lunastaa sellanen yhdeksän euron teatterilippu, jonka olin luvannut lunastaa sillon ko olin viidennellä. Vittu olin unohtanut koko lipun. Ja nyt sitten sanoin iltapäivällä Katharinalle, että täytyy yrittää keksiä jotain. Että kai sitä sitten pitää mennä. No, nyt se oli kysynyt äidiltään, jos se tahtoisi mennä. Ja joo, se sanoi, että voi se mennä.
Sanoin sitten, että oon miettinyt, ja että voin kyllä mennä, ettei se ole ongelma. No, hostäiti kuitenkin menee, mutta mua ärsytti se, miten Katharina taas puuttui asioihin, jotka ei kuulu sille pätkääkään. Se alkoi sanoa, että mutta kun sanoit, ettet tahdo mennä sinne teatteriin, niin et voi enää vaihtaa mieltäs!!11 Vittu. :D Se on raivo. Itse vaihtaa mieltään kerran tunnissa. Ugh. Se ei varmaan itse tajua, miten ärsyttävä on. Huoh.

Muutenkin ollut tosi vittumainen päivä tänään. Huoh. Kohta vois mennä nukkumaan. Ehkä huomenna on parempi.