Ihan vähän vaan. No, nyt on sunnuntai. Sunnuntai on hyvä päivä tehdä kaikkia tekemättä jääneitä asioita. Onon.

Olen koko aamun pienennellyt kuvia kuvanmuokkausohjelmalla. Raivostuttavaa puuhaa.Varsinkin kun epäonnistun joka ainoassa kuvaassa. Hehe.

Tällä hetkellä on paljon odotettavaa. Ensilauantaina on SUnrise Avenuen keikka Linzissä.Ja sunnuntaina on vihdoin tilaisuus meilata Ullalle. Sitä odotan niin ylikovaa, ettei mitään rajaa. Siis meilaan sille, koska tahdon vaihtaa perhettä. Joo. Ja nyt saan vihdoin kertoa, että mikään ei ole muuttuut parempaan suuntaan, ja että kyllä. Tahdon tosissaan vaihtaa perhettä ja ympäristöä ja koulua. Kaikki. Mutta en tahdo vaihtaa Ylä-Itävaltaa. Rakastan näitä vaihtareita täällä, enkä tahdo joutua eroon niistä. <3 Mates, u're important <3

Ja keväästä on tulossa kiva. Tammikuussa menen katsoon Siiriä Tiroliin (mäkiviikko <33), ja mennään yhessä Venetsiaan. Jee. Siitä tulee huippua. Toivottavasti ainakin :D Ja pääsiäislomalla suunnittelin meneväni Zürichiin. Joo. Ja maaliskuussa on, jos olen Ylä-Itävallassa, viikon vaihto Tiroliin. Voi ei. Toivottavasti se ei muuten ole pääsiäislomalla :o Voi räkälä. Niin ja semestanvaihtumisen yhteydessä on viikon reissu Alpeille. AFSn kanssa myös, jos oon YIssä viellä.

Mutta ennen kevättä on vielä paljon aikaa elettävänä. Ja nyt pitäisi saada siitä ajasta tehtyä siedettävää. Eli ympyrä sulkeutuu - toivon edelleen, että pääsen vaihtamaan nopeasti perhettä. Vaikka samalla jännittää, miten isäntäperhe ottaa sen. Mun lopullisen päätöksen vaihtaa. Mutta loppu peleissä se on ihan sama. Ei nekään mun tunteita ajattele, niin ei munkaan tarvi tehdä niin. Ja olen edelleen itserakas paska. ;)

Jeee. Enää joku 100 kuvaa pienennettävänä. Huh. Niskat on niiiiiiin kipeet. Juttelin äidin kanssa tänään Skypellä. Ja lähetin sille jotain kuvia. Hihi. Lähetin myös kuvan mun ihanasta sängystä. Se meni ihan hiljaseks x) Heh, nyt se kai ymmärtää oikeen hyvin mun valituksen siitä. :D hyvä, että yksi kuva sai sen ymmärtämään.

No mutta, te jotka mahdollisesti luette tätä, tietäkää, että tällä hetkellä olen ihan positiivisella mielellä. Viikon, ehkä kahden, päästä mulla pitäis olla jo hyvä olla. Ainakin toivon niin. Odotan sitä.