Hihii. Olen löytänyt saksankielisen bändin, jolla on jopa ihan kuunneltavia biisejä. Saksalainen Tokio Hotel. Pitää yrittää viikonloppuna etsiä joku niiden levy Cosmoksesta, niin pääsee kuunteleen sitä oikeen kunnolla.

Joo, mutta tänään lähti postia Ullalle. Se meili, että en tosissaan viihdy täällä. En tiedä, mitä ajatella. Toisaalta olen iloinen, että olen saanut vihdoin tehtyä tuon lopullisen päätöksen. Mutta tiedän myös, että edessä on tunteista kertominen isäntäperheelle. Se on melko hankalaa aina. Varsinkin mulle, en yleensäkään puhu paljoa tunteistani. Ainakaan kasvotusten. Äh, saa nähdä, mitä tästä tulee.

En pidä perheen kissasta, eikä sekään pidä minusta. Se yrittä purra mua joka helvetin kerta, kun kosken sitä. Perkele. Kissat täällä on rumia ja läskejä. hyi. Suomessa jotkut kissat sentään on ihan kivoja. Jotkut. Vaikka tykkäänkin enemmän koirista. <3 Mulla on ikvä Pisaa. Todella kova ikävä.

Ja sitten toinen asia. Pitäiskö mun ajatella mun tunne-elämää hobbyn vai Jennan aivoilla? Jennan aivot saattaa olla liian heterot ajatellakseen tätä asiaa oikeella tavalla, mutta hobbyn aivot on sitten taas aina vähän kännissä. Hobby ei koskaan ajattele mitään kunnolla, ja se on aina vähän pilvessä. mun pitää pohtia tätä asiaa. Ensin, että millaisilla aivoilla mietin sitä asiaa, ja sitten. Sitten mietin sitä toista juttua.

Oon kuitenkin ihan vitunmoisessa flunssassa.