Aww. Olin eilen Sunrisen keikalla Emilian kanssa. Samu on ihana. Olen ihan rakastunut :'D Joo, en. Mutta hitto se on seksikäs. Oikeasti. Mutta Sunkkareiden (ei vittu repeilen) kosketinsoittaja, Jukka, on ehkä vielä seksikkäämpi. Ei vaan, se on suloinen. Samu on sitten taas... :P Sillä on ihanat käsivarret. Lääh.
En myönnä olevani masentava. Tällä hetkellä katselen niiden kuvia galleriassa, surffailen niiden kotisivuilla, kuuntelen niiden biisejä youtubesta ja kirjotan niistä tänne. Hehe. Mutta lääh. <3 Ai niin! Mulla on niiden bändipaita päällä x)

Ei mutta kun mää mietin niiden biisejä, niin pidän niistä jokaisesta. Paitsi fairytale gone badista, koska radiokanavat on rasikanneet sen soittamalla sitä liikaa. :'( Niin, ja yleensä levyllä on pari hyvää biisiä, joiden takia sen ostaa. Muut on sitten ihan jees. Mutta näiden levy on kokonaan <3 Okei, en myönnä, että tämä olis mun lempibändi, mutta pirun korkeelle nousi listalla.
Jos pääsen enskesänä festareille, tahdon nähdä nämä. Tai sitten meen vaan jollekin keikalle. Sillä musta tuntuu, että tämä fanitus pysyy. Ihanaa, Itävallassa löysin elämäni bändin. Lol. Oli muuten läppä eilen siellä keikalla, joku oli raiskannut helvetti Suomen lipun! Kirjottamalla siihen "suomalainen kikkeli on paras" vittu netistä katottu. Saatana.

Jooh. Ei tällä kertaa muuta. Olen taivaassa. <3 :D